Countdown! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Joyce Geest - WaarBenJij.nu Countdown! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Joyce Geest - WaarBenJij.nu

Countdown!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

22 Juni 2014 | Nederland, Papendrecht

Nog maar 10 dagen voordat ik naar China vertrek! Samen met 10 internationale studenten van over de hele wereld en 10 Chinese studenten gaan we meedoen aan het project genaamd 'Dare to Dream'.

Het grote avontuur begint in Tianjin, een gigantische stad vlak bij Beijing met ongeveer 13 miljoen inwoners. Daar gaan we een activiteit genaamd 'Exploring China' doen, waarbij we onder andere gaan leren over de traditionele Chinese ambachten, de thee cultuur en natuurlijk van alles gaan zien! We blijven in Tianjin tot 21 juli, waarna we met de trein naar het binnenland vertrekken, namelijk naar Zhangye. In Zhangye gaan we voor twee weken een soort Summer Camp geven op een Junior High School. We schijnen daar van alles te gaan doen, maar wat precies weet ik zelf ook nog niet. We'll see! Als extra activiteit mogen we ook nog een weekje langer blijven om een documentaire te maken van de Gansu provincie. Het antwoord op de vraag of ik hieraan mee wilde doen was natuurlijk snel bedacht: JA! Een weekje rondreizen en heel veel mooie dingen zien, wie wil dat nou niet? Op 9 augustus is het project dan echt afgelopen en reizen we terug naar Beijing. Samen met Michelle (mijn zus) blijf ik daar nog een aantal dagen en dan vlieg ik op 15 augustus weer terug naar Amsterdam..

Ik ga proberen af en toe eens een reisverslag te typen en wat jaloersmakende foto's te uploaden, voor zover dat kan ik China qua internet :) Heel onwerkelijk om te bedenken dat ik over een paar dagen aan de andere kant van de wereld sta.. maar vooral ook ontzettend gaaf!! I'm counting down the days!

  • 22 Juni 2014 - 13:19

    Daddy Van Geest:

    Daddy telt mee en volgt je op de voet. Het zal een prachtige ervaring worden. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 21 Juni 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 2648

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Dare to Dream project

Landen bezocht: