Let's go South! - Reisverslag uit Xi'an, China van Joyce Geest - WaarBenJij.nu Let's go South! - Reisverslag uit Xi'an, China van Joyce Geest - WaarBenJij.nu

Let's go South!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

24 Juli 2014 | China, Xi'an

Hier even een kort verslagje! Gisteren heb ik besloten weg te gaan uit Zhangye en terug te reizen naar Xi'an. De leefomstandigheden waren echt slecht (zal jullie de ranzige foto's van het sanitair maar even besparen), het eten maakte me ziek en het project was eigenlijk niks. We hoefden maar 40 minuten per dag les te geven, de school was er namelijk niet in geslaagd om het summer camp goed te promoten dus er waren gewoon maar heel weinig studenten.

Daarom heb ik besloten om weg te gaan, net als de rest van de studenten. Sommige zijn al weg, anderen gaan van het weekend weg. Ik ben vanochtend aangekomen in Xi'an en vanavond ga ik samen met Yassine naar het zuiden van China reizen om daar de toerist uit te hangen. We gaan naar Guilin, een hele mooie plaats met prachtige bergen en rijstterrassen (zie Google images)!

Erg jammer dat het project zo is tegengevallen en dat de omstandigheden zelfs zo slecht waren dat we besloten hebben om weg te gaan.. Maar aan de andere kant hebben we nu de kans om naar het zuiden te reizen en rond te reizen! Ook niet verkeerd dacht ik zo :) De jaloersmakende foto's van Guilin zullen volgen!

• 24 Juli 2014 - 16:14

Emmy:

Jammer Joyce, dat het zo tegengevallen is. Dat had ik niet verwacht, het leek allemaal zo goed georganiseerd. Nou ja, goed van je dat je je plannen hebt gewijzigd en lekker je eigen ding gaat doen. Geniet van de rest van reis en maak er nog wat leuks van!
    Liefs van ons allen uit Friesland
    Emmy

• 24 Juli 2014 - 21:30

Leny:

Hi Joyce

Wat een Avontuur * Jammer. dat t even niet loopt zoals gepland....maar ......de tourist uithangen ......... ( niet boven fout sanitair!!) & beter eten .. & Mooiie plekken gaan bekijken .. is toch wel weer een goed vooruitzicht.. Enjoy ! & Take Care Grtzx Leny